چالش جدید برای صنعت خودرو
سیمان: رویکرد جدید فروش شرکت خودروسازی وین فست، دلالان خودرو در ایالات متحده را محتاط اما علاقمند کرده است.
به گزارش سیمان به نقل از ایسنا، سازنده خودرو های برقی ویتنامی وین فست با تغییر اخیر در نحوه توزیع خودرو های خود در بازار ایالات متحده، تلفیقی از احتیاط و علاقه را در بین دلالان برانگیخت.
این شرکت نخستین کار خودرا انجام داد و افزایش سهام را تجربه نمود و به ارزش بازار ۸۵ میلیارد دلار رسید که از ارزش فورد و جنرال موتورز در آن زمان پیشی گرفت. با این وجود، سهام از آن زمان کم شده و هم اکنون ۱۷.۲ درصد کاهش به ۲۴.۹۲ دلار رسیده است.
فروشندگان خودرو در ایالات متحده باوجود نوسانات قیمت سهام، با احتیاط به رویکرد فروش وین فست علاقمند هستند. این شرکت می خواهد مستقیماً به مشتریان آنلاین بفروشد و مدل سنتی نمایندگی را به چالش بکشد که شامل حداقل نمایشگاه های فیزیکی و به شدت به پلت فرم های آنلاین برای معاملات فروش متکی است.
این خودروساز که از اواخر سال قبل نزدیک به ۳۰۰۰ وسیله نقلیه به آمریکای شمالی ارسال کرده است، اعلام نمود که مدل توزیع خودرا تغییر می دهد که مبتنی بر رویکرد مستقیم به مصرف کننده است.
بر اساس گزارش رویترز، در صورتیکه تعدادی از فروشندگان خودرو در مورد این راهبرد جدید تردید دارند، برخی دیگر مزایای بالقوه را در نظر دارند که با اهمیت ترین آنها کاهش هزینه است. با این وجود، نگرانی هایی در بین فروشندگان خودرو در مورد عدم تعامل مستقیم با مشتریان و تأثیر بالقوه آن بر تجارت آنها وجود دارد. تجربه رانندگی آزمایشی و خدمات شخصی شده ای که نمایندگی ها ارائه می کنند ممکنست در مدل فروش آنلاین وین فست از دست برود.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب