سرپرست سازمان هواپیمایی كشوری:

صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است

صنعت هوانوردی کشور نیازمند بازمعماری است

به گزارش سیمان، سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: صنعت هوانوردی نیازمند بازمعماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضعیت موجود، ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری متخصصان و کارشناسان است.



به گزارش سیمان به نقل از مهر، حسین پور فرزانه سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی و رضایت شغلی کارکنان در تحقق اهداف سازمانی اشاره نمود و اظهار داشت: تخصص گرایی و فعالیت افراد در رشته های تحصیلی مرتبط، اصل مهم و اساسی در افزایش اثربخشی به شمار می رود؛ بدین سبب علاوه بر مسائل معیشتی همچون حقوق و مزایا، توجه به تخصص گرایی منجر به ایجاد فضای آرام، تخصصی و در نهایت ارتقا رضایت شغلی خواهد شد.
وی در ادامه به برنامه ها و طرح های پیش رو اشاره نمود و اظهار داشت: توسعه اهداف و برنامه های سازمان هواپیمایی کشوری مستلزم همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان است و چنانچه بخواهیم به اهداف مد نظر همچون اصلاح رویه ها و توسعه این صنعت نائل شویم باید از راهبردها و مشاوره های تخصصی شما بهره مند شویم.
پور فرزانه ضمن تاکید بر رشد برون زا بجای رشد درون زا بمنظور تسریع در ارائه خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات، اشاره کرد: صنعت هوانوردی کشور نیازمند باز معماری است و تحقق این مهم و فراتر رفتن از وضعیت موجود، ارائه خدمات مطلوب و بهتر، نیازمند همیاری و همکاری شما متخصصان و کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است.
سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پیشبرد اهداف عالیه صنعت هوانوردی و تاکید بر تولید بومی سازی صنعت، اضافه کرد: کارشناسان و متخصصان این سازمان به عنوان مشاورهای من هستند و از نظرات تک تک شما برای پیشبرد صنعت هوانوردی بهره مند خواهم شد.


منبع:

1403/07/16
12:11:29
0.0 / پنج
99
تگهای خبر: تخصص , تولید , خدمات , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
سیمان سیمان